Odwołanie wizyty – nowa funkcja w call center
Nowa funkcja w call center Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego ułatwi pacjentom odwoływanie wizyt. Po dodzwonieniu się na infolinię i wybraniu numeru wewnętrznego "8", pacjent zostanie od razu przekierowany do odpowiedniej osoby, bez konieczności oczekiwania w kolejce razem osobami rejestrującymi się na wizytę.
Każdemu z nas zdarza się sytuacja, kiedy nie możemy stawić się na wcześniej umówioną wizytę. Kluczowe jest poinformowanie placówki medycznej o tym fakcie, tak żeby z naszego terminu mógł skorzystać inny pacjent.
W Uniwersyteckim Centrum Klinicznym pojawiła się nowa
funkcja, która przyśpiesza połączenie z konsultantem dla pacjentów chcących odwołać wizytę. Zaraz po dodzwonieniu się na numer 58 727 05 05 i wybraniu numeru wew. "8", można będzie połączyć się z konkretną
osobą w celu wspomnianego odwołania wizyty.
WAŻNE - możliwość odwołania wizyty w ten sposób dotyczy tylko poradni specjalistycznych.
Zachęcamy do korzystania z tego rozwiązania!
Dodano: 26.03.2025 r.