Chcesz wziąć udział w rekrutacji - kliknij APLIKUJ
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
to dynamicznie rozwijający się szpital o wysokim standardzie świadczeń
zdrowotnych, którego celem jest zapewnienie pacjentom najlepszych warunków
leczenia i opieki.
W związku z rozwojem
infrastruktury technicznej oraz planowanymi zmianami organizacyjnymi poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej
osoby na stanowisko **Kierownika Działu
Teletechniki**.
Osoba zatrudniona na w/w
stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie, utrzymanie oraz rozwój
systemów teletechnicznych szpitala, w tym systemów telekomunikacyjnych,
sieciowych, alarmowych, monitoringu oraz innych niezbędnych do funkcjonowania szpitala.
Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą m. in.:
- udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
zwiększających bezpieczeństwo i efektywność systemów teletechnicznych Szpitala,
-
współpraca przy tworzeniu specyfikacji przetargowych
dotyczących zakupu oprogramowania i sprzętu teletechnicznego oraz usług
świadczonych przez wykonawców zewnętrznych,
-
zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój
infrastruktury teletechnicznej szpitala,
-
planowanie, nadzorowanie oraz koordynacja prac związanych z
instalacją, modernizacją i serwisowaniem systemów teletechnicznych (w tym
centrali telefonicznych, sieci LAN/WAN, Wi-Fi, systemów nagłośnienia,
KD/CCTV/SSWiN itp.),
-
zapewnienie niezawodności i ciągłości działania systemów
teletechnicznych w szpitalu, w tym rozwiązań redundancji i awaryjnych,
-
współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach zawartych umów
serwisowych, nadzorowanie realizacji usług serwisowych zgodnie z ustalonymi
warunkami,
-
koordynacja działań związanych z bezpieczeństwem
teletechnicznym, w tym monitorowanie zgodności z regulacjami dotyczącymi
ochrony danych osobowych oraz cyberbezpieczeństwa,
-
tworzenie, aktualizacja i utrzymanie dokumentacji
technicznej systemów teletechnicznych znajdujących się pod nadzorem Działu
Teletechniki oraz raportowanie wyników pracy zespołu,
-
prowadzenie ewidencji administrowanego sprzętu komputerowego
i urządzeń teletechnicznych, zapewniających ich pełną kontrolę i organizację,
-
współpraca z innymi działami szpitala w celu optymalizacji
procesów technologicznych i komunikacyjnych,
-
zarządzanie budżetem Działu Teletechniki oraz nadzorowanie
realizacji projektów w ramach ustalonych kosztów i terminów,
-
organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu
prawidłowej obsługi systemów teletechnicznych podlegających Działowi Teletechniki.
Poszukujemy osoby,
która spełnia poniższe wymagania:
Wykształcenie i doświadczenie:
1. Wykształcenie wyższe
techniczne (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektronika, informatyka,
inżynieria systemów teletechnicznych). Minimum 3 lat doświadczenia w pracy na
stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków/zadań, w tym zadań związanych z zarządzaniem
systemami teletechnicznymi.
lub
2. Wykształcenie średnie
techniczne (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektronika, informatyka,
inżynieria systemów teletechnicznych). Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na
stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków/zadań, w tym zadań związanych z zarządzaniem
systemami teletechnicznymi.
Umiejętności techniczne:
- znajomość
nowoczesnych technologii teletechnicznych i telekomunikacyjnych,
- doświadczenie
w zarządzaniu projektami technicznymi,
- umiejętność
analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
Kompetencje interpersonalne oraz umiejętności organizacyjne:
- zdolność do efektywnego przekazywania informacji
technicznych osobom, które nie mają wiedzy technicznej,
- umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych
relacji z klientami, partnerami biznesowymi i zespołem,
- zdolność do efektywnego komunikowania się z grupą,
utrzymania zainteresowania i zarządzania interakcjami podczas
zebrań/spotkań,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
analityczne oraz umiejętność zarządzania czasem,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w środowisku o
wysokich wymaganiach operacyjnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie
umożliwiającym swobodną komunikację oraz pracę z dokumentacją techniczną.
Umiejętności zarządzania zespołem:
- zdolność do motywowania i inspirowania zespołu do
osiągania wyznaczonych celów,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów i mediacji w
zespole,
- elastyczność i umiejętność dostosowywania stylu
zarządzania do różnych sytuacji i osób,
- zdolność do delegowania zadań i odpowiedzialności w
sposób, który promuje rozwój pracowników,
- proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i
podejmowania decyzji.
Korzyści
z pracy u nas:
- zatrudnienie
w oparciu o umowę o pracę (planowane rozpoczęcie współpracy - początek roku 2025, pełny etat,
pierwsza umowa na okres 3 miesięcy),
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do
15:00 (nominalny czas pracy 7 godz. 35 min.),
- możliwość rozwoju
zawodowego oraz udziału w zaawansowanych projektach technologicznych,
- możliwości podnoszenia kwalifikacji
zawodowych i zdobycia nowego doświadczenia w dynamicznie
rozwijającym się środowisku,
- benefity pracownicze takie jak:
- dodatek za
wysługę lat,
- Fundusz Świadczeń Socjalnych,
w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
- Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
- możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym
karty MultiSport).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy
się tylko z wybranymi kandydatami.