ANALITYK MEDYCZNY DO ANALIZY DANYCH MEDYCZNYCH Z FIZJOTERAPII ZE WSPARCIEM TELEMEDYCZNYN PROGRAM AMBER (ADVANCED MODELING OF BALTIC CANCER E-CARE)

Miejsce pracy: UCK Gdańsk

Termin zgłoszenia do: 30.06.2024



Prowadzimy obecnie rekrutację na potrzeby programu AMBeR – Advanced Modeling of Baltic cancer e-caRe, nr projektu STHB.01.01-IP.01-0005/23” na stanowisko:

Analityka Medycznego do analizy danych, którego głównym zadaniem będzie przeprowadzenie dwóch pilotaży testujących rozwiązanie cyfrowe w zakresie nadzoru nad zdalnie prowadzoną fizjoterapią, umożliwiającą pacjentom onkologicznym uczestnictwo w  rehabilitacji ruchowej w domu. Do zadań Analityka należeć będzie analiza i testowanie wsparcia zdalnego dla wczesnej fizjoterapii wspomagana metodami cyfrowymi, prowadzonej w trakcie chemioterapii w celu utrzymania zdrowia fizycznego pacjenta i jakości życia oraz analiza przebiegu i  testowanie wsparcia zdalnego dla fizjoterapii pozabiegowej wspomaganej metodami cyfrowymi, mającej na celu poprawę stanu zdrowia pacjentów i ułatwienie powrotu do życia po chorobie nowotworowej.

Poszukujemy 2 osób. Proponujemy zatrudnienie w ramach umowy o pracę w  wymiarze do 62 godzin miesięcznie/osoba (szczegóły wymiar umowy zostanie ustalony na etapie zatrudnienia).

Realizacja projektu przewidziana jest do 31.08.2026.

Praca stacjonarna w  siedzibie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.

 

Ponadto osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  1. Przygotowanie protokołu - opisu klinicznego do Komisji Bioetycznej ds. Badań naukowych;
  2. Podejmowanie współpracy w zakresie tworzenia dokumentów projektowych;
  3. Aktywne uczestnictwo w  spotkaniach projektowych online oraz osobiście;
  4. Podejmowanie współpracy w przygotowaniu materiałów informacyjnych oraz instrukcji dla chorych biorących udział w badaniu;
  5. Wyjaśnianie pacjentom zasad obsługi i działania urządzeń telemedycznych wykorzystywanych w projekcie;
  6. Analizę uzyskiwanych wyników pomiarów w ramach realizacji zadania projektowego – zgodnie z  harmonogramem przewidzianym w protokołach;
  7. Opisywanie przebiegu badania i współpracy z pacjentem w ramach projektu;
  8. Analizę różnego rodzaju danych generowanych podczas realizacji zadań projektowych (demograficznych, statystycznych, klinicznych, zdarzeń nieporządanych, analiza satysfakcji;
  9. Analizę wyników procesów realizowanych w ramach projektu – modyfikacje protokołu, ocena przebiegu analizowanych procesów i ich bieżące modyfikacje.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe medyczne – kierunek fizjoterapia,
  • minimum 1,5 lat doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym,
  • doświadczenie w prowadzeniu analiz danych medycznych/klinicznych w szczególności pacjentów poddawanych rehabilitacji.


Mile widziane:

  • minimum 1 rok doświadczenia w projektach badawczych, klinicznych,
  • biegła znajomość oprogramowania biurowego, z uwzględnieniem MS Office,
  • doświadczenie w zakresie aplikacji lub urządzeń telemedycznych,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie z uwzględnieniem języka branżowego (medycznego),
  • wykształcenie podyplomowe z zakresie zarządzania lub analityki procesów (np. studia MBA).

 


Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz aplikacyjny najpóźniej do 30.06.2024 r:

- kliknij APLIKUJ

lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/a507d55fc36a6b2254188060eb3b4e274d65626d
lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

ANALITYK MEDYCZNY DO ANALIZY DANYCH MEDYCZNYCH PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH PROGRAM AMBER (ADVANCED MODELING OF BALTIC CANCER E-CARE)

Miejsce pracy: UCK Gdańsk

Termin zgłoszenia do: 30.06.2024



Prowadzimy obecnie rekrutację na potrzeby programu AMBeR – Advanced Modeling of Baltic cancer e-caRe, nr projektu STHB.01.01-IP.01-0005/23” na stanowisko:

Analityka Medycznego do analizy danych medycznych pacjentów onkologicznych, którego głównym zadaniem będzie prowadzenie analiz o  charakterze klinicznym oraz oceny wskaźników, opisujących wykonalność i  zasadność domowego monitorowania parametrów krwi przy użyciu nowatorskich urządzeń typu Point-of-Care Technology (POCT).

Poszukujemy 3 osób. Proponujemy zatrudnienie w  ramach umowy o pracę w wymiarze do 48 godzin miesięcznie/osoba (szczegóły wymiar umowy zostanie ustalony na etapie zatrudnienia).

Realizacja projektu przewidziana jest do 31.08.2026.

Praca stacjonarna w siedzibie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.


Ponadto osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  1. Przygotowanie protokołu - opisu klinicznego do Komisji Bioetycznej ds. Badań naukowych;
  2. Podejmowanie współpracy w zakresie tworzenia dokumentów projektowych;
  3. Aktywne uczestnictwo w  spotkaniach projektowych online oraz osobiście;
  4. Podejmowanie współpracy w  przygotowaniu materiałów informacyjnych oraz instrukcji dla chorych biorących udział w badaniu;
  5. Wyjaśnianie pacjentom zasad obsługi i działania urządzeń telemedycznych wykorzystywanych w  projekcie;
  6. Analizę uzyskiwanych wyników pomiarów w ramach realizacji zadania projektowego – zgodnie z  harmonogramem przewidzianym w protokołach;
  7. Opisywanie przebiegu badania i współpracy z pacjentem w ramach projektu;
  8. Analizę różnego rodzaju danych generowanych podczas realizacji zadań projektowych (demograficznych, statystycznych, klinicznych, zdarzeń niepożądanych, analiza satysfakcji;
  9. Analizę wyników procesów realizowanych w ramach projektu – modyfikacje protokołu, ocena przebiegu analizowanych procesów i ich bieżące modyfikacje.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe medyczne – kierunek lekarski,
  • minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym,
  • minimum 3 lat doświadczenia w projektach badawczych, klinicznych,
  • doświadczenie w prowadzeniu analiz danych medycznych/klinicznych w szczególności pacjentów onkologicznych,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie z uwzględnieniem języka branżowego (medycznego).


Mile widziane:

  • biegła znajomość oprogramowania biurowego, z uwzględnieniem MS Office,
  • doświadczenie w  zakresie aplikacji lub urządzeń telemedycznych,
  • wykształcenie podyplomowe z zakresie zarządzania lub analityki procesów (np. studia MBA).

 

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz aplikacyjny najpóźniej do 30.06.2024 r:

- kliknij APLIKUJ

lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/bf35c292037f1b62d574c092a94c089a496d5631


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Starszy Pracownik ds. Dokumentacji - Sekcja Dokumentacji

Miejsce pracy: UCK Gdańsk

Termin zgłoszenia do: 07.07.2024

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • praca z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA),
  • opracowywanie dokumentacji kat. A i B,
  • posługiwanie się przepisami kancelaryjno- archiwalnymi w zakresie archiwum zakładowego,
  • przyjmowanie, prowadzenie ewidencji, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji,
  • szkolenie pracowników z zakresu posługiwania się JRWA.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • Straszy Pracownik ds. Dokumentacji z  wykształceniem średnim: kurs kancelaryjno- archiwalny, min. 5 letnie doświadczenie zawodowe (archiwum zakładowe, zarządzanie dokumentacją),
  • Straszy Pracownik ds. Dokumentacji z  wykształceniem wyższym: wykształcenie kierunkowe- archiwistyka,     min. roczne doświadczenie zawodowe (archiwum zakładowe, zarządzanie dokumentacją),
  • znajomość JRWA oraz przepisów kancelaryjno- archiwalnych,
  • biegła obsługa komputera i  urządzeń biurowych,
  • znajomość języka angielskiego,
  • samodzielne, rzetelne i  terminowe wykonywanie obowiązków,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zyskasz  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:

        - dodatek za wysługę lat,

        - Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,

        - kasa zapomogowo-pożyczkowa,

        - możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sekretarka Medyczna

Miejsce pracy: UCK Gdańsk

Termin zgłoszenia do: 26.06.2024

POSZUKUJEMY PRACOWNIKA DOSTĘPNEGO OD ZARAZ


Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • prace związane z przekazywaniem historii chorób do archiwizacji,
  • prowadzenie kolejki pacjentów oczekujących,
  • rejestracja elektroniczna pacjentów oraz udzielonych świadczeń,
  • przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń wewnątrzszpitalnych i rozliczeń zewnętrznych,
  • opracowywanie i kontrola obiegu faktur za usługi/badania wykonane w Klinice,
  • organizacja obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę sekretariatu,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • udzielanie informacji klientom – telefonicznej i bezpośredniej,
  • przygotowywanie raportów/zestawień,
  • nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły i sprzęt biurowy,
  • zgłaszanie zleceń/napraw sprzętu i monitorowanie dokonanych zgłoszeń,
  • prowadzenie poczty elektronicznej,
  • sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • są dostępne od zaraz,
  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie zawodowe na takim samym bądź podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego (bezpośrednia obsługa anglojęzycznych studentów, sporadyczna obsługa anglojęzycznych pacjentów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi),
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających bardzo dobrej organizacji czasu pracy, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:

       -  dodatek za wysługę lat,

       - fundusz świadczeń socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,

       - kasa zapomogowo-pożyczkowa,

       - możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Hydraulik - Ciepłownik

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: UCK Gdańsk

Termin zgłoszenia do: 13.07.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji

kliknij APLIKUJ

Zakres obowiązków:

  • utrzymanie w  sprawności technicznej instalacji wodno-kanalizacyjnej i instalacji centralnego ogrzewania,
  • eksploatacja i  konserwacja, usuwanie awarii, modernizacje urządzeń i instalacji w  kotłowniach gazowych, węzłach ciepłowniczych, stacjach uzdatniania wody,
  • wykonywanie robót przy wymianie odcinków sieci ciepłowniczych, usuwanie awarii na sieciach ciepłowniczych i  wodociągowych, wymiana zasuw lub hydrantów,
  • końcowy montaż zlewozmywaków, kabin prysznicowych, toalet i innych urządzeń sanitarnych.

 

Osobom bez doświadczenia zawodowego, dajemy możliwość rozwoju i zdobycie dodatkowych uprawnień wśród wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. zasadnicze zawodowe,
  • znajomość instalacji wodno-kanalizacyjnej.

 

Czego możesz oczekiwać od nas:

  • zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę- pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce,
  • praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 07:00 do 19:00 lub 19:00 do 07:00,
  • benefitów pracowniczych takich jak:

        - dodatek za wysługę lat,

        - Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,

        - Kasa zapomogowo-pożyczkowa,

        - możliwość korzystania z  systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport),

 

 Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:
- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/8da3870c1c9809aaf0c3cf225203c8e54664343d

lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA

 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z  wybranymi kandydatami.

 

Rejestratorka Medyczna_Rejestrator Medyczny (prowadzenie harmonogramów przyjęć i udzielanych świadczeń finansowanych ze środków NFZ)

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta - Sekcja Rejestracji

Termin zgłoszenia do: 23.06.2024

Chcesz wziąć udział w rekrutacji

kliknij

APLIKUJ

 

Głównym celem stanowiska będzie analiza oraz pomoc w  prawidłowym prowadzeniu harmonogramów przyjęć i udzielanych świadczeń finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • monitorowanie, analiza wpisów w harmonogramach przyjęć,
  • monitorowanie, analiza poprawności harmonogramów przyjęć,
  • prowadzenie analiz dużych zbiorów danych dotyczących prowadzonych harmonogramów przyjęć i udzielanych świadczeń finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia,
  • monitorowanie i analiza informacji o liczbie oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej oraz średnim czasie oczekiwania,
  • sporządzanie analiz w zakresie danych dotyczących harmonogramów przyjęć,
  • przygotowywanie odpowiedzi na pytania zgłaszane przez instytucje zewnętrzne (w obszarze wykonywanych zadań),
  • udzielanie wsparcia w zakresie prawidłowego prowadzenia harmonogramów przyjęć pracownikom sekretariatów klinik i rejestracji ogólnych m.in. poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych, zgłaszanie rozbieżności, ciągłe monitorowanie dokonanych wpisów,
  • współpraca z  personelem medycznym i administracyjnym w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji,
  • tworzenie grafików pracy lekarzy, oraz kontrola poprawności zgłoszeń harmonogramów przyjęć do Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi, szczególnie w zakresie prowadzenia harmonogramach przyjęć (kolejek oczekujących), rozliczania świadczeń,
  • umiejętności rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji na podstawie dostępnych danych,
  • biegła obsługa komputera,  w tym programu Excel,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów i pod presją czasu,
  • umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań,
  • umiejętność pracy w  zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne.

 

Mile widziane:

  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących kolejek oczekujących,
  • znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w obszarze dotyczącym rejestracji pacjentów oczekujących na udzielenie świadczeń medycznych.


Korzyści z pracy u  nas:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • benefity pracownicze takie jak:

1.       dodatek za wysługę lat,

2.       Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,

3.       kasa zapomogowo-pożyczkowa,

4.       możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Terapeuta Zajęciowy

Miejsce pracy: Klinika Rehabilitacji

Termin zgłoszenia do: 23.06.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz

kliknij 

APLIKUJ

 

Osoby aplikujące, muszą spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20.07.2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. 2023 poz. 1515).

 

Do twoich obowiązków będzie należeć m.in.

  • Dokonywanie oceny sytuacji społecznej, rodzinnej i zawodowej pacjentów hospitalizowanych w Klinice Rehabilitacji
  • Planowanie, organizowanie i prowadzenie terapii zajęciowej indywidualnej i grupowej
  • Prowadzenie terapii funkcji ręki
  • Motywacja osób z niepełnosprawnościami do udziału w leczeniu i rehabilitacji
  • Prowadzenie dokumentacji terapeutycznej w szpitalnym systemie CliniNET
  • Reedukacja prostych i złożonych czynności dnia codziennego, również z wykorzystaniem urządzeń i systemów komputerowych
  • Organizowanie w ramach terapii zajęć integracyjnych

 

Wymagania niezbędne:

  • Spełnione wymagania pozycji 126 w tabeli pracowniczy działalności podstawowej zawartej w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20.07.2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. 2023 poz. 1515).
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów,
  • nastawienie na ścisłą współpracę w zespole i realizację wspólnych celów,
  • skrupulatność, dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, terminowość, dokładność oraz odpowiedzialność

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawą pracę w jednym z największych szpitali w Polsce,
  • benefity:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. "wczasy pod gruszą"
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu Kafeteryjnego MyBenefit ( w tym karty MultiSport)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Inspektor ds. Instalacji Telekomunikacyjnych

Miejsce pracy: Dział Teleinformatyki - Sekcja Teletechniki

Termin zgłoszenia do: 31.12.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz

kliknij 

APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych i zleceń na roboty.
  • Prowadzenie i nadzór zleconych robót, ujętych w planie remontów.
  • Odbiór robót inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w budynkach i w terenie.
  • Wykonywanie pełnych projektów teletechnicznych (przygotowywanie kosztorysów inwestorskich, dokumentacji instalacji i systemów teletechnicznych).
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej (opis przedmiotu zamówienia, PFU, specyfikacja techniczna).
  • Współpraca z innymi Działami, w szczególności Działem Inwestycyjno-Eksploatacyjnym oraz Działem ds. Zamówień Publicznych.

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe drugiego stopnia (Elektrotechnika, Telekomunikacja, Elektronika),
  • Aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacjii urządzeń telekomunikacyjnych,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość przepisów oraz wymogów formalno-prawnych związanych z działalnością inwestycyjną, remontową I eksploatacją obiektów budowalnych,
  • Tworzenie kosztorysów (Norma)
  • Biegła znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość programu AutoCad

 

Mile widziane:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji,

 

Czego możesz oczekiwać od nas:

  • stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • benefitów pracowniczych takich jak:
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  • Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  • Możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)

 

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


 


Opiekun medyczny (różne kliniki UCK)

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku

Termin zgłoszenia do: 30.06.2024


W związku ze zmianą formy nauczania i podstawy programowej w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY prosimy wszystkich aplikujących kandydatów o prawidłowe uzupełnienie pełnej nazwy certyfikatu/dyplomu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje oraz (jeśli dotyczy) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie programu kursu kwalifikacyjnego dla opiekunów medycznych uzupełniającego w zakresie kwalifikacji MED.14 „Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej” opracowanego w ramach projektu „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych odpowiadających na potrzeby epidemiologiczno - demograficzne kraju.

Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną proszeni są o zabranie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY.

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

Główne zadania:

  • współpraca z pielęgniarką w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad osobą chorą i niesamodzielną,
  • pomoc pacjentowi w podtrzymywaniu aktywności społecznej oraz zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych (odżywiania, nawadniania, wydalania),
  • aktywizowanie pacjenta do zwiększania samodzielności życiowej,
  • wykonywanie zabiegów higienicznych,
  • asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich,
  • pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w adaptacji do warunków życia w szpitalu oraz zmian związanych z chorobą.

Wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pod presją czasu.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (rotacja pomiędzy klinikami),
  • terminowe wynagrodzenie.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.