Sekretarka Medyczna

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta / Sekretariat Oddziału Dziennego Kliniki Reumatologii, Immunologii Klinicznej,Geriatrii i Chorób Wewnętrznych

Termin zgłoszenia do: 24.11.2024

Forma zgłoszenia: POSZUKUJEMY PRACOWNIKA DOSTĘPNEGO OD ZARAZ

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • prace związane z  przekazywaniem historii chorób do archiwizacji,
  • prowadzenie kolejki pacjentów oczekujących,
  • rejestracja elektroniczna pacjentów oraz udzielonych świadczeń,
  • przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń wewnątrzszpitalnych i rozliczeń zewnętrznych,
  • opracowywanie i  kontrola obiegu faktur za usługi/badania wykonane w Klinice,
  • organizacja obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę sekretariatu,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • udzielanie informacji klientom – telefonicznej i bezpośredniej,
  • przygotowywanie raportów/zestawień,
  • nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły i sprzęt biurowy,
  • zgłaszanie zleceń/napraw sprzętu i monitorowanie dokonanych zgłoszeń,
  • prowadzenie poczty elektronicznej,
  • sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • są dostępne od zaraz,
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe),
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego na takim samym bądź podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego (bezpośrednia obsługa anglojęzycznych studentów, sporadyczna obsługa anglojęzycznych pacjentów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi),
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających bardzo dobrej organizacji czasu pracy, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatka­mi_­kandydatami.

Kierowniczka_Kierownik Sekcji Żywienia

Miejsce pracy: UCK Gdańsk – Sekcja Żywienia

Termin zgłoszenia do: 01.12.2024

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za organizowanie oraz nadzorowanie całego procesu żywienia pacjentów w szpitalu, dbając o jakość i zgodność z wymogami prawnymi, normami żywieniowymi oraz zasadami dobrej praktyki. Od Kandydata_kandydatki oczekujemy  wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych oraz doświadczenia w pracy z partnerami zewnętrznymi w obszarze żywienia zbiorowego z umiejętnościami nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji  z dostawcami, dbając przy tym o spełnienie wymagań jakościowych i przepisów prawnych.

 

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą m. in.:

  • organizowanie i nadzór nad procesem żywienia w szpitalu dla potrzeb pacjentów w  poszczególnych oddziałach, zgodnie z zawartymi umowami, prawem i dobrą praktyką,
  • współpraca z operatorem zewnętrznym wykonującym usługi żywienia szpitalnego,
  • nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z operatorem zewnętrznym, w tym m.in. weryfikacja jakości i ilości wykonywanych usługi, sprawdzanie jakości i warunków przechowywania surowców przeznaczonych do produkcji posiłków, sprawdzanie technologii produkcji posiłków, kontrola i nadzór nad sprzętem eksploatowanym przez pracowników firmy zewnętrznej w kuchniach zlokalizowanych na oddziałach, kontrola aktualności atestów, stosowanie się do zaleceń Sanepidu,
  • uzgadnianie jadłospisów z uwzględnieniem norm żywieniowych i  wymogów dietetyczno-leczniczych.
  • kontrola nad sporządzonymi jadłospisami, raportami żywienia i dokumentacją systemu HACCP,
  • nadzór nad terminowym dostarczaniem posiłków przez firmę zewnętrzną oraz ich wydawaniem na poszczególne oddziały,
  • nadzór nad zabezpieczeniem właściwych warunków przygotowywania, wydawania i sporządzania posiłków, kontrola nad pracownikami firmy zewnętrznej oraz stanem sanitarno-epidemiologicznym w pomieszczeniach kuchennych,
  • zbieranie danych ilościowych i jakościowych do przetargów na żywność, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej, udział w postępowaniach przetargowych,
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, udział w  kontrolach zewnętrznych,
  • organizacja  i nadzór nad pracą podległych pracowników, tworzenie harmonogramów pracy, wymaganej dokumentacji.

 

 

Poszukujemy osoby, które spełnia poniższe wymagania:

 

Wykształcenie i doświadczenie:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane dietetyka lub technologia żywienia). Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków/zadań, w tym na stanowisku obejmującym współpracę z firmami zewnętrznymi, najlepiej w kontekście usług żywieniowych lub zarządzania jakością posiłków w placówkach zbiorowego żywienia.

       lub

  • Wykształcenie średnie (preferowane kierunki związane z dietetyką lub technologią żywienia). Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków/zadań, w tym na stanowisku obejmującym współpracę z firmami zewnętrznymi, najlepiej w kontekście usług żywieniowych lub zarządzania jakością posiłków w placówkach zbiorowego żywienia. doświadczenie w  tworzeniu/współtworzeniu standardowych procedur operacyjnych.
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie odpowiadającym zakresowi zadań na stanowisku, w tym znajomości przepisów sanitarnych HACCP/ISO.


Kompetencje interpersonalne oraz umiejętności organizacyjne:

  • Umiejętność budowania i  utrzymywania efektywnej współpracy oraz partnerskich relacji z dostawcami i  operatorami zewnętrznymi- osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie regularnego kontaktu z przedstawicielami firmy, koordynację i uzgadnianie kluczowych aspektów współpracy, takich jak zmiany jadłospisów czy dostosowanie usług do bieżących potrzeb oddziałów szpitalnych.
  • Zdolność do negocjacji oraz egzekwowania warunków umów z firmą zewnętrzną, w tym monitorowanie jakości surowców i technologii produkcji - poszukujemy osoby skrupulatnej, która będzie dbać o  przestrzeganie warunków zawartych umów przez firmę zewnętrzną, w tym jakości dostarczanych surowców, technologii przygotowywania posiłków oraz warunków sanitarno-epidemiologicznych. Kandydat musi posiadać umiejętność zorganizowania i weryfikacji poszczególnych procesów oraz dokumentacji, co jest kluczowe dla zapewnienia zgodności z normami jakości i zasadami bezpieczeństwa.
  • Umiejętność szybkiego reagowania na nieprawidłowości, rozwiązywania problemów i wdrażania działań naprawczych- osoba na tym stanowisku powinna potrafić natychmiast reagować na wszelkie problemy związane z jakością posiłków, opóźnieniami w  dostawach, czy brakiem zgodności z ustalonymi normami. Powinna być gotowa do interwencji i negocjacji, a także umieć wdrożyć działania korygujące/naprawcze we współpracy z firmą zewnętrzną.
  • Komunikatywność i zdolność do współpracy z personelem szpitala oraz pracownikami firmy zewnętrznej, dbając o zadowolenie pacjentów i standardy jakości- współpraca z dietetykami oraz personelem szpitala uczestniczącym zwłaszcza w procesie żywienia pacjentów w szpitalu, pracownikami zewnętrznej firmy dostarczającej i dystrybuującej żywość w szpitalu wymaga dobrej komunikacji, umiejętności rozwiązywania konfliktów oraz otwartości na dialog. Kandydat_ka będzie odgrywał_a kluczową rolę w koordynacji działań pomiędzy personelem szpitala, a firmą zewnętrzną, dbając o zadowolenie pacjentów  i zachowanie standardów szpitalnych.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w zarządzaniu /koordynowaniu zespołem.


Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (planowane rozpoczęcie współpracy – grudzień/styczeń 2024/2025, pełny etat, pierwsza umowa na okres 3 miesięcy),
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 do 15:00 (nominalny czas pracy 7godz.35 min.)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobycia nowego doświadczenia w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z  wybranymi kandydatkami_kandydatami.

Kierownik_Kierowniczka Działu Teletechniki

Termin zgłoszenia do: 24.11.2024

Chcesz wziąć udział w rekrutacji  - kliknij APLIKUJ

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne to dynamicznie rozwijający się szpital o wysokim standardzie świadczeń zdrowotnych, którego celem jest zapewnienie pacjentom najlepszych warunków leczenia i opieki.

W związku z rozwojem infrastruktury technicznej oraz planowanymi zmianami organizacyjnymi  poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko **Kierownika Działu Teletechniki**.

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie, utrzymanie oraz rozwój systemów teletechnicznych szpitala, w tym systemów telekomunikacyjnych, sieciowych, alarmowych, monitoringu oraz innych niezbędnych do funkcjonowania szpitala.

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą m. in.:

  • udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych zwiększających bezpieczeństwo i efektywność systemów teletechnicznych Szpitala,
  • współpraca przy tworzeniu specyfikacji przetargowych dotyczących zakupu oprogramowania i sprzętu teletechnicznego oraz usług świadczonych przez wykonawców zewnętrznych,
  • zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój infrastruktury teletechnicznej szpitala,
  • planowanie, nadzorowanie oraz koordynacja prac związanych z  instalacją, modernizacją i serwisowaniem systemów teletechnicznych (w tym centrali telefonicznych, sieci LAN/WAN, Wi-Fi, systemów nagłośnienia, KD/CCTV/SSWiN itp.),
  • zapewnienie niezawodności i ciągłości działania systemów teletechnicznych w szpitalu, w tym rozwiązań redundancji i awaryjnych,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach zawartych umów serwisowych, nadzorowanie realizacji usług serwisowych zgodnie z ustalonymi warunkami,
  • koordynacja działań związanych z bezpieczeństwem teletechnicznym, w tym monitorowanie zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz cyberbezpieczeństwa,
  • tworzenie, aktualizacja i utrzymanie dokumentacji technicznej systemów teletechnicznych znajdujących się pod nadzorem Działu Teletechniki oraz raportowanie wyników pracy zespołu,
  • prowadzenie ewidencji administrowanego sprzętu komputerowego i urządzeń teletechnicznych, zapewniających ich pełną kontrolę i organizację,
  • współpraca z innymi działami szpitala w celu optymalizacji procesów technologicznych i komunikacyjnych,
  • zarządzanie budżetem Działu Teletechniki oraz nadzorowanie realizacji projektów w ramach ustalonych kosztów i terminów,
  • organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu prawidłowej obsługi systemów teletechnicznych podlegających Działowi Teletechniki.

 

Poszukujemy osoby, która spełnia poniższe wymagania:

Wykształcenie i doświadczenie:

1. Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektronika, informatyka, inżynieria systemów teletechnicznych). Minimum 3 lat doświadczenia w pracy na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków/zadań,  w tym zadań związanych z zarządzaniem systemami teletechnicznymi.

lub

2. Wykształcenie średnie techniczne (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektronika, informatyka, inżynieria systemów teletechnicznych). Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków/zadań,  w tym zadań związanych z zarządzaniem systemami teletechnicznymi.

Umiejętności techniczne:

  • znajomość nowoczesnych technologii teletechnicznych i telekomunikacyjnych,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami technicznymi,
  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.

Kompetencje interpersonalne oraz umiejętności organizacyjne:

  • zdolność do efektywnego przekazywania informacji technicznych osobom, które nie mają wiedzy technicznej,
  • umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi i zespołem,
  • zdolność do efektywnego komunikowania się z grupą, utrzymania zainteresowania i zarządzania interakcjami podczas zebrań/spotkań,
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne oraz umiejętność zarządzania czasem,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w środowisku o  wysokich wymaganiach operacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację oraz pracę    z dokumentacją techniczną.

Umiejętności zarządzania zespołem:

  • zdolność do motywowania i inspirowania zespołu do osiągania wyznaczonych celów,
  • umiejętność rozwiązywania konfliktów i mediacji w  zespole,
  • elastyczność i umiejętność dostosowywania stylu zarządzania do różnych sytuacji i osób,
  • zdolność do delegowania zadań i odpowiedzialności w  sposób, który promuje rozwój pracowników,
  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i  podejmowania decyzji.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (planowane rozpoczęcie współpracy - początek roku 2025, pełny etat, pierwsza umowa na okres 3 miesięcy),
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 (nominalny czas pracy 7 godz. 35 min.),
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w zaawansowanych projektach technologicznych,
  • możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych i  zdobycia nowego doświadczenia w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 



 

 

 

 

 




Inspektor ds. Instalacji Telekomunikacyjnych

Miejsce pracy: Dział Teleinformatyki - Sekcja Teletechniki

Termin zgłoszenia do: 31.12.2024

Chcesz wziąć udział w rekrutacji - kliknij : APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych i zleceń na roboty.
  • Prowadzenie i nadzór zleconych robót, ujętych w planie remontów.
  • Odbiór robót inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w budynkach i w terenie.
  • Wykonywanie pełnych projektów teletechnicznych (przygotowywanie kosztorysów inwestorskich, dokumentacji instalacji i systemów teletechnicznych).
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej (opis przedmiotu zamówienia, PFU, specyfikacja techniczna).
  • Współpraca z innymi Działami, w szczególności Działem Inwestycyjno-Eksploatacyjnym oraz Działem ds. Zamówień Publicznych.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe drugiego stopnia (Elektrotechnika, Telekomunikacja, Elektronika),
  • Aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacji urządzeń telekomunikacyjnych,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość przepisów oraz wymogów formalno-prawnych związanych z działalnością inwestycyjną, remontową I eksploatacją obiektów budowalnych,
  • Tworzenie kosztorysów (Norma)
  • Biegła znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość programu AutoCad

 

Mile widziane:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji,

 

Czego możesz oczekiwać od nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny etat,
  • terminowe wynagrodzenie,
  • ciekawą pracę w jednym z największych szpitali w Polsce,
  • benefity:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w  tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).


 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.