Lekarz_Lekarka Medycyny Pracy

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO, MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: UCK Gdańsk/ Poradnia Medycyny Pracy

Termin zgłoszenia do: 15.02.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Lekarz_Lekarka powinien_powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w  sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. 2023 poz. 607).

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą czynności o których mowa w ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2022 poz. 437), w tym m. in.:

  1. sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, w szczególności przez:
  1. wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy,
  2. orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie,
  3. ocenę możliwości wykonywania pracy uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy,
  4. prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej,
  5. h) wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą;
  1. współpracę z pracodawcą w zakresie poprawy warunków pracy i ochrony zdrowia pracowników,
  2. prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • prawo wykonywania zawodu lekarza_lekarki na terenie Polski,
  • specjalizacja z  zakresu medycyny pracy,
  • uprawnienia w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (“J”),
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących medycyny pracy,
  • umiejętność pracy w  zespole oraz wysokie standardy etyki zawodowej,
  • komunikatywność i otwartość na potrzeby pacjentów i  pracodawców.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę lub umowę zlecenie- preferowana liczba godzin pracy odpowiadająca  całemu etatowi (informacyjnie podaje się, że w toku odrębnej procedury możliwość zatrudnienia w ramach tzw. kontraktu),
  • praca od poniedziałku do piątku (możliwość ustalenia godzin pracy),
  • w ramach umowy o pracę benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z  systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Hydraulik

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO

Miejsce pracy: UCK Gdańsk – Dział Inwestycyjno – Eksploatacyjny

Termin zgłoszenia do: 15.02.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • utrzymanie w  sprawności technicznej instalacji wodno-kanalizacyjnej i instalacji centralnego ogrzewania,
  • eksploatacja i  konserwacja, usuwanie awarii, modernizacje urządzeń i instalacji w  kotłowniach gazowych, węzłach ciepłowniczych, stacjach uzdatniania wody,
  • wykonywanie robót przy wymianie odcinków sieci ciepłowniczych, usuwanie awarii na sieciach ciepłowniczych i  wodociągowych, wymiana zasuw lub hydrantów,
  • końcowy montaż zlewozmywaków, kabin prysznicowych, toalet i innych urządzeń sanitarnych.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie min. zasadnicze zawodowe,
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego
  • znajomość instalacji wodno-kanalizacyjnej.

 

Mile widziane:

  • aktualne uprawnienia ciepłownicze SEP.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę- pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce,
  • praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 07:00 do 19:00 lub 19:00 do 07:00,
  • benefitów pracowniczych takich jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z  systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z  wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Sekretarka Medyczna

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta / Sekcja Sekretariatów

Termin zgłoszenia do: 02.02.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • prace związane z  przekazywaniem historii chorób do archiwizacji,
  • prowadzenie kolejki pacjentów oczekujących,
  • rejestracja elektroniczna pacjentów oraz udzielonych świadczeń,
  • przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń wewnątrzszpitalnych i rozliczeń zewnętrznych,
  • opracowywanie i  kontrola obiegu faktur za usługi/badania wykonane w Klinice,
  • bezpośrednia obsługa anglojęzycznych studentów, sporadyczna obsługa anglojęzycznych pacjentów, kontakty z zagranicznymi instytucjami zewnętrznymi,
  • organizacja obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę sekretariatu,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • udzielanie informacji klientom – telefonicznej i bezpośredniej,
  • przygotowywanie raportów/zestawień,
  • nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły i sprzęt biurowy,
  • zgłaszanie zleceń/napraw sprzętu i monitorowanie dokonanych zgłoszeń,
  • prowadzenie poczty elektronicznej,
  • sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego na takim samym bądź podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego (bezpośrednia obsługa anglojęzycznych studentów, sporadyczna obsługa anglojęzycznych pacjentów, kontakty z zagranicznymi instytucjami zewnętrznymi),
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających bardzo dobrej organizacji czasu pracy, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta.


Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Optometrysta_Optometrystka

Miejsce pracy: Poradnia Medycyny Pracy

Termin zgłoszenia do: 26.01.2025

 Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

kliknij APLIKUJ


Poszukujemy kandydatów/kandydatek, którzy spełniają poniższe wymagania: Wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.07.2023 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. 2023 poz. 1515).

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą m. in.:

  • badania ostrości wzroku,
  • refraktometria,
  • tonometria,
  • wykrywanie i diagnozowanie wad układu wzrokowego,
  • dobór szkieł korekcyjnych,

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - ukończenie studiów wyższych na kierunku optometria lub na innym kierunku w specjalności optometria, obejmujących co najmniej 600 godzin kształcenia w zakresie optometrii, oraz uzyskanie uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub magistra inżyniera
  • Numer Optometrysty nadany przez Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki,
  • Wpis do rejestru zawodów medycznych,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe - Optometria,
  • studia podyplomowe z Optometrii,
  • znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność współpracy w interdyscyplinarnym zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • dobra organizacja pracy własnej,

 

 

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego,
  • kierunkowe kursy i szkolenia.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną (10 godz. tygodniowo/ 40 godz. miesięcznie).
  • terminowe wynagrodzenie,
  • możliwość zakupu karty MultiSport,

 


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

 

Opiekun_Opiekunka Medyczny(a) (różne kliniki UCK)

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku

Termin zgłoszenia do: 30.04.2025

W związku ze zmianą formy nauczania i  podstawy programowej w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY prosimy wszystkich aplikujących o prawidłowe uzupełnienie pełnej nazwy certyfikatu/dyplomu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje oraz (jeśli dotyczy) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie programu kursu kwalifikacyjnego dla opiekunów medycznych uzupełniającego w zakresie kwalifikacji MED.14 „Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i  opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej” opracowanego w ramach projektu „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych odpowiadających na potrzeby epidemiologiczno - demograficzne kraju.

Kandydaci_Kandydatki, zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną proszeni są o zabranie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY.

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • współpraca z pielęgniarką w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad osobą chorą i niesamodzielną,
  • pomoc pacjentowi w podtrzymywaniu aktywności społecznej oraz zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych (odżywiania, nawadniania, wydalania),
  • aktywizowanie pacjenta do zwiększania samodzielności życiowej,
  • wykonywanie zabiegów higienicznych,
  • asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich,
  • pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w adaptacji do warunków życia w szpitalu oraz zmian związanych z chorobą.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • zaświadczenie o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego,
  • umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pod presją czasu.


Czego możesz oczekiwać od nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (rotacja pomiędzy klinikami),
  • terminowe wynagrodzenie.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Koordynator_Koordynatorka Pakietu Onkologicznego

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego

Termin zgłoszenia do: 19.01.2025

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz

kliknij APLIKUJ


Dołącz do naszego zespołu w Dziale Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego!

Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wsparcia i sprawnej organizacji procesu leczenia pacjentów onkologicznych. Naszym celem jest otoczenie pacjenta profesjonalną opieką na każdym etapie diagnostyki i  terapii, zgodnie z wytycznymi Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (tzw. karty DILO).

ZOBACZ!

MATERIAŁ WIDEO O PRACY DZIAŁU KOORDYNACJI OBSŁUGI PACJENTA ONKOLOGICZNEGO

 

Praca z pacjentami onkologicznymi – kogo szukamy?

W tej roli kluczowa jest empatia, umiejętność pracy pod presją oraz wytrwałość. Każdy pacjent onkologiczny, zmagając się z trudną diagnozą, wymaga szczególnej uwagi i  wsparcia. Koordynatorzy są często pierwszym punktem kontaktu, a ich zadaniem jest nie tylko organizacja procesu leczenia, ale również budowanie poczucia bezpieczeństwa u pacjenta, jego rodziny oraz ścisła współpraca z personelem medycznym oraz około medycznym zaangażowany w  proces.

Praca ta może być emocjonalnie wymagająca, ale niesie też ogromną satysfakcję, wynikającą z realnego wpływu na poprawę jakości życia pacjentów.

Podczas wykonywania codziennych obowiązków, koordynator_koordynatorka korzystać będzie z podstawowych programów pakietu MS Office, takich jak Word, Excel. Swobodne poruszanie się w tych programach jest konieczne.

Do obowiązków Koordynatora_Koordynatorki Pakietu Onkologicznego należy m.in.:

  • Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa pacjentów onkologicznych – zapewnianie wsparcia pacjentom, udzielanie informacji oraz pomoc w organizacji procesu leczenia.
  • Koordynacja pacjentów z Kartą DILO – ustalanie terminów wizyt, umawianie badań, rejestracja wizyt oraz obsługa infolinii, związanych z realizacją Karty DILO.
  • Prace związane z realizacją wymogów Sieci Onkologicznej w UCK – dbałość o prawidłowe i terminowe wypełnianie wszystkich wymogów związanych z funkcjonowaniem Sieci Onkologicznej w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym.
  • Dbałość o dokumentację pacjenta z Kartą DILO – zapewnienie kompletności dokumentacji, jej odpowiednie przechowywanie oraz archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK.
  • Współpraca z personelem medycznym oraz Działem Rozliczeń Usług Medycznych – współdziałanie z zespołem medycznym w zakresie realizacji świadczeń zdrowotnych na podstawie Karty DILO oraz zapewnienie sprawnej współpracy z Działem Rozliczeń.

 

Mile widziane będzie:

  • znajomość programów: Clinninet, SZOI, AP DILO,
  • znajomość angielskiego,
  • wykształcenie wyższe na kierunkach medycznych lub około medycznych (np. Zdrowie Publiczne)

 

Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego jest podzielony na cztery główne części:

  1. Punkt przyjęć pierwszorazowych – miejsce, w którym przyjmowani są pacjenci z podejrzeniem lub zdiagnozowaną chorobą onkologiczną. Celem tego punktu jest rozpoczęcie procesu koordynowanego leczenia onkologicznego.
  2. Punkt obdzwaniający pacjentów – zespół odpowiedzialny za kontaktowanie się z pacjentami w celu przekazania informacji o umówionych lub przesuniętych wizytach lekarskich.
  3. Punkt Infolinii Onkologicznej – telefoniczna linia wsparcia, na którą pacjenci mogą dzwonić w celu uzyskania informacji lub porady dotyczącej leczenia onkologicznego.
  4. Dedykowane zespoły narządowe – w których koordynatorzy zajmują się obsługą pacjentów z określonymi rodzajami chorób onkologicznych. Koordynują oni długotrwałe procesy leczenia oraz biorą udział w konsyliach.

 

Każda z tych części pełni tak samo ważną rolę w zapewnieniu kompleksowej obsługi pacjentów onkologicznych.

Po zatrudnieniu oferujemy okres adaptacyjny, w trakcie którego nowo zatrudniona osoba będzie miała możliwość zapoznania się ze wszystkimi obszarami działu pod okiem wyznaczonego mentora. W tym czasie pracownik nauczy się specyfiki pracy w  każdej z części działu. Po zakończeniu etapu wprowadzenia, pracownik będzie kontynuował pracę na wyznaczonym stanowisku, wykonując swoje obowiązki samodzielnie. Osoby przypisane do części 1, 2 oraz 3 będą pracować w systemie rotacyjnym.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o  pracę, (system pracy dwuzmianowy w godzinach 07:00 do 14:35 i 10:25 do 18:00),
  • dostęp do wsparcia psychologa,
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. Dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. Możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Specjalista_Specjalistka ds. Inwestycyjnych w Branży Sanitarnej

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO

Miejsce pracy: Gdańsk – Dział Inwestycyjno – Eksploatacyjny

Termin zgłoszenia do: 16.02.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

                                                                 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • przygotowywanie specyfikacji technicznych oraz kosztorysów związanych z projektami inwestycyjnymi w  zakresie instalacji i sieci objętych uprawnieniami,
  • projektowanie inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
  • nadzór nad realizacją inwestycji w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • współpraca z wykonawcami, projektantami oraz innymi zespołami zaangażowanymi w realizację inwestycji,
  • kontrola zgodności realizowanych prac z dokumentacją projektową oraz harmonogramem,
  • zapewnienie zgodności działań z przepisami prawa budowlanego oraz wytycznymi projektowymi.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria sanitarna, budownictwo lub pokrewne),
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • praktyczne doświadczenie w  kosztorysowaniu,
  • bardzo dobra znajomość przepisów Prawa budowlanego i norm technicznych,
  • umiejętność pracy zespołowej i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Specjalista_Specjalistka ds. Elektroenergetycznych

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO

Miejsce pracy: Gdańsk – Dział Inwestycyjno – Eksploatacyjny

Termin zgłoszenia do: 16.02.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • eksploatacja i utrzymanie budynków w zakresie instalacji i sieci elektroenergetycznych,
  • zlecanie i nadzór nad przeglądami technicznych urządzeń, takich jak m.in. agregaty prądotwórcze i UPS.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka, elektroenergetyka, automatyka lub pokrewne),
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych,
  • praktyczna znajomość przepisów i norm dotyczących eksploatacji sieci elektroenergetycznych,
  • umiejętność organizacji pracy oraz podejmowania decyzji pod presją czasu.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 (wymiar etatu 7h35’),
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.


Lekarz_Lekarka Patomorfolog

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO

Miejsce pracy: Zakład Patomorfologii

Termin zgłoszenia do: 31.01.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

Lekarz_Lekarka powinien_powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia Zdrowia z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie patomorfologii (Dz.U. 2017 poz. 2435)

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą czynności  diagnostyki patomorfologicznej, mające na celu ustalenie rozpoznania patomorfologicznego w celach profilaktycznych, diagnostycznych i leczniczych o których mowa w ww. ustawie, w tym m. in.:

  • wykonywanie badań pośmiertnych i śródoperacyjnych;
  • wykonywanie badań makroskopowych i mikroskopowych materiału tkankowego;
  • udział w zespołach konsultacyjnych oraz współpraca z innymi specjalistami;
  • współpraca z personelem medycznym w zakresie leczenia pacjentów;
  • dbałość o jakość oraz dokładność wykonywanych analiz;
  • udział w szkoleniach wewnętrznych oraz doskonaleniu zawodowym;
  • prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie Polski;
  • tytuł specjalisty w  dziedzinie patomorfologii lub posiadanie specjalizacji drugiego stopnia w  dziedzinie patomorfologii;
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku lekarza patomorfologa;
  • umiejętność pracy w  zespole oraz wysokie standardy etyki zawodowej.


Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę lub umowę zlecenie, informacyjnie podaje się, że w toku odrębnej procedury możliwość zatrudnienia w ramach tzw. kontraktu;
  • w ramach umowy o pracę benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z  systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).