Młodszy Asystent_Asystentka Banku Tkanek i Komórek

Miejsce pracy: UCK Gdańsk – Bank Tkanek i Komórek

Termin zgłoszenia do: 29.09.2024

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Zakres obowiązków:

  • pobieranie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja tkanek i komórek ,
  • stosowanie standardowych procedur operacyjnych w  przetwarzaniu, przechowywaniu, dystrybucji tkanek i komórek ludzkich,
  • obsługa sprzętu wykorzystywanego w każdej procedurze przetwarzania, przechowywania, dystrybucji lub testowania tkanek i komórek,
  • zarządzanie bazami danych dawców, procedur i dystrybucji tkanek i komórek przeznaczonych do przeszczepów.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk medycznych, biologicznych, biotechnologia lub analityka medyczna,
  • tytuł zawodowy diagnosty laboratoryjnego zgodnie z Dz. U. 2018 poz. 2062,
  • znajomość systemów kontroli jakości w przetwarzaniu, przechowywaniu, dystrybucji lub testowaniu tkanek i komórek,
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych,
  • dokładność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów.

 

Mile widziane:

  • znajomość zasad GMP,
  • znajomość języka angielskiego,
  • referencje,
  • doświadczenie zawodowe w medycznym laboratorium lub umiejętności w zakresie pracy laboratoryjnej.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w ramach zastępstwa,
  • ciekawą pracę w jednym z  największych szpitali w Polsce,
  • benefity:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość skorzystania z Platformy Kafeteryjnej, w tym zakup kart MultiSport.

 

   Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:
- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/33ab428287dd1f8bd51510e3b0eb843b4c744746

lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

 

Pracownik ds. Koordynacji Biorcy Wątroby

Miejsce pracy: Klinika Chirurgii Onkologicznej Transplantacyjnej i Ogólnej

Termin zgłoszenia do: 22.09.2024

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


POSZUKUJEMY PRACOWNIKA DOSTĘPNEGO OD ZARAZ!

Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych (1 raz w tygodniu praca do godziny 17:00)


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • koordynacja ścieżki pacjenta kwalifikowanego do przeszczepienia wątroby,
  • przygotowanie materiałów na konsylia transplantologiczne,
  • gromadzenie, zarządzanie i kompletowanie danych oraz dokumentacji,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji programu, w tym aktualizacja danych, prowadzenie list osób na danym etapie do kwalifikacji, zakwalifikowanych oraz po transplantacji,
  • prowadzenie i koordynowanie procesu oceny wyników programu we współpracy z członkami zespołu,
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
  • wsparcie komunikacji między członkami zespołu,
  • prowadzenie rejestrów,
  • organizowanie i koordynowanie spotkań członków zespołu (terminy, dokumenty, miejsce, powiadomienia mailowe).


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • są dostępne od zaraz,
  • dyspozycyjność również w godzinach popołudniowych(1 raz w tygodniu praca do godziny 17:00),
  • doświadczenie zawodowe na takim samym bądź podobnym stanowisku,
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office (tworzenie zestawień w excel),
  • umiejętność radzenia sobie w  sytuacjach wymagających bardzo dobrej organizacji czasu pracy, zadań i terminowości ich realizacji,
  • umiejętność efektywnej komunikacji i profesjonalne podejście we współpracy z pacjentami i ich rodzinami,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta.


Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat,
  • praca od poniedziałku do piątku,
  • masz możliwość skorzystania z benefitów:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. fundusz świadczeń socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).

 

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/32a68c172c7a54f45fcb59a1d20446904b456759

lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

St. Pracownik ds. Ochrony Informacji i Danych Osobowych

Miejsce pracy: UCK Gdańsk

Termin zgłoszenia do: 29.09.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz, kliknij APLIKUJ


Czy jesteś osobą, która:

Czuje się swobodnie podczas wystąpień publicznych i ma doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji oraz szkoleń?

Z łatwością potrafi sporządzać pisma, raporty, notatki oraz opiniować umowy dotyczące ochrony danych osobowych?

Posiada wiedzę praktyczną z zakresu ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji?

 

Jeśli tak, to stanowisko Inspektora Ochrony Danych w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym jest dla Ciebie!


Twoje zadania:

  • zarządzanie Ochroną Danych – zapewnisz zgodność z RODO oraz innymi regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
  • System Bezpieczeństwa Informacji – pomożesz w opracowywaniu, wdrażaniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), a także ocenisz ryzyko i  poziom zabezpieczeń,
  • bezpieczeństwo i audyty – będziesz opracowywać cele wynikające ze strategii bezpieczeństwa informacji w  UCK, przygotowywać materiały szkoleniowe oraz przeprowadzać audyty i obsługiwać incydenty,
  • współpraca i komunikacja – będziesz współpracować z innymi komórkami organizacyjnymi UCK, opiniować umowy i zapewniać bezpieczeństwo informacji w organizacji,
  • szkolenia – będziesz przeprowadzać stacjonarne szkolenia wstępne dla pracowników.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z ochroną danych osobowych lub bezpieczeństwem informacji,
  • wykształcenie wyższe na powiązanym kierunku (prawo, administracja itp.),
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office.

 

Mile widziane:

  • studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych,
  • uprawnienia Audytora Wiodącego ISO/IEC 27001,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.


Czego możesz oczekiwać od nas:

  • stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • terminowego wynagrodzenia,
  • ciekawej pracy w jednym z  największych i najnowocześniejszych szpitali w Polsce,
  • benefitów pracowniczych takich jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z  systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).


Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie
https://uck.traffit.com/public/form/a/618041401804eda5cb5c2268e6fa85832b564d4b
lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA

 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.


Rejestratorka Medyczna_Rejestrator Medyczny

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta - Sekcja Rejestracji

Termin zgłoszenia do: 22.09.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz, kliknij APLIKUJ


Głównym celem stanowiska będzie wsparcie administracyjne dla lekarzy specjalistów pracujących w poradniach specjalistycznych szpitala oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania rejestracji poradni.


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.: 

  • rejestracja pacjentów i ustalanie terminów świadczenia usług,
  • na zlecenie lekarza, wpisywanie wskazanych przez lekarza rozpoznań i procedur ICD oraz grupowanie (rozliczenie świadczeń) w ramach umów zawartych z NFZ,
  • prowadzenie i weryfikacja kolejki pacjentów oczekujących na udzielenie świadczenia w UCK,
  • przygotowanie dokumentacji pacjentów zarejestrowanych na dany dzień, w razie konieczności informowanie pacjentów o zmianach terminów,
  • współpraca z personelem medycznym i administracyjnym w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji,
  • przyjmowanie/przechowywanie/archiwizacja dokumentacji, w tym m.in. skierowań zgodnie z przepisami prawa i zapisami Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK,
  • zakładanie historii chorób wraz ze wszystkimi dokumentami potrzebnymi do identyfikacji pacjenta,
  • kierowanie pacjentów do właściwych gabinetów, udzielanie niezbędnych informacji organizacyjnych, w tym m.in. o dniach i godzinach pracy poradni oraz informacji na temat usług zdrowotnych oraz warunkach formalnych ich świadczenia.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • min. rok doświadczenia w pracach z zakresu rejestracji medycznej, prowadzenia kolejek oczekujących, rozliczania świadczeń, kodowania,
  • biegła obsługa komputera,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta.

 

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego.


Czego możesz oczekiwać od nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system pracy dwuzmianowy w godzinach 07:00 do 14:35 i 10:25 do 18:00),
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

 



Pracownik ds. Teletechniki

Miejsce pracy: Dział Teleinformatyki - Sekcja Teletchniki

Termin zgłoszenia do: 30.09.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz, kliknij APLIKUJ

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Poszukujemy pracowników do nadzoru nad Systemem RTV, GSM, SKD

 

Twoimi głównymi zadaniami będzie utrzymanie, serwis, konserwacja oraz konfiguracja systemu. Prace montażowe i serwisowe prowadzone są wewnątrz budynków w czasie standardowego funkcjonowania szpitala – prowadzone są przy użyciu elektronarzędzi, często na wysokości. Ponadto zadbasz o to, aby personel korzystał z systemu prawidłowo i efektywnie - będziesz służyć radą oraz informacją z zakresu jego obsługi.

 

Jeżeli wiesz co w kablach biega i świszczy to szukamy właśnie Ciebie! Osobom bez doświadczenie zawodowego dajemy możliwość rozwoju, zdobycia dodatkowych uprawnień oraz przyuczenie wśród wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie średnie techniczne (teletechnika, elektronika, elektrotechnika, automatyka),
  • praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows,
  • praktyczne zdolności manualne i wiedza z zakresu obsługi, montażu i serwisowania i rozległych systemów teletechnicznych wewnątrzbudynkowych.

 

Co będzie mile widziane:

  • znajomość sprzętu telekomunikacyjnego,
  • umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej,
  • brak przeciwwskazań do prac na wysokości.

 

Czego możesz oczekiwać od nas:

  • stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • benefitów pracowniczych takich jak:
  1. Dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. Możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Inspektor ds. Instalacji Telekomunikacyjnych

Miejsce pracy: Dział Teleinformatyki - Sekcja Teletechniki

Termin zgłoszenia do: 31.12.2024

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz, kliknij : APLIKUJ

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych i zleceń na roboty.
  • Prowadzenie i nadzór zleconych robót, ujętych w planie remontów.
  • Odbiór robót inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w budynkach i w terenie.
  • Wykonywanie pełnych projektów teletechnicznych (przygotowywanie kosztorysów inwestorskich, dokumentacji instalacji i systemów teletechnicznych).
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej (opis przedmiotu zamówienia, PFU, specyfikacja techniczna).
  • Współpraca z innymi Działami, w szczególności Działem Inwestycyjno-Eksploatacyjnym oraz Działem ds. Zamówień Publicznych.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe drugiego stopnia (Elektrotechnika, Telekomunikacja, Elektronika),
  • Aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacji urządzeń telekomunikacyjnych,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość przepisów oraz wymogów formalno-prawnych związanych z działalnością inwestycyjną, remontową I eksploatacją obiektów budowalnych,
  • Tworzenie kosztorysów (Norma)
  • Biegła znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość programu AutoCad

 

Mile widziane:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji,

 

Czego możesz oczekiwać od nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny etat,
  • terminowe wynagrodzenie,
  • ciekawą pracę w jednym z największych szpitali w Polsce,
  • benefity:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w  tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).


 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.


 


Opiekun medyczny (różne kliniki UCK)

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku

Termin zgłoszenia do: 31.12.2024

W związku ze zmianą formy nauczania i podstawy programowej w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY prosimy wszystkich aplikujących o prawidłowe uzupełnienie pełnej nazwy certyfikatu/dyplomu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje oraz (jeśli dotyczy) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie programu kursu kwalifikacyjnego dla opiekunów medycznych uzupełniającego w zakresie kwalifikacji MED.14 „Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej” opracowanego w ramach projektu „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych odpowiadających na potrzeby epidemiologiczno - demograficzne kraju.

Kandydaci_Kandydatki, zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną proszeni są o zabranie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY.

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • współpraca z pielęgniarką w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad osobą chorą i niesamodzielną,
  • pomoc pacjentowi w podtrzymywaniu aktywności społecznej oraz zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych (odżywiania, nawadniania, wydalania),
  • aktywizowanie pacjenta do zwiększania samodzielności życiowej,
  • wykonywanie zabiegów higienicznych,
  • asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich,
  • pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w adaptacji do warunków życia w szpitalu oraz zmian związanych z chorobą.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pod presją czasu.


Czego możesz oczekiwać od nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (rotacja pomiędzy klinikami),
  • terminowe wynagrodzenie.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.