Pracownik_Pracowniczka/St.Pracownik_Pracowniczka/Specjalista_Specjalistka ds. Informatyki

Miejsce pracy: Dział Informatyki

Termin zgłoszenia do: 18.12.2025

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

APLIKUJ


Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych odpowiada za zapewnienie sprawnego i  nieprzerwanego funkcjonowania sprzętu oraz systemów informatycznych w szpitalu – zarówno poprzez bezpośrednie wsparcie w godzinach pracy jak i pozostając w  gotowości na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

Wsparcie użytkowników

  • Bieżąca pomoc techniczna dla pracowników laboratoriów.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych użytkowników.
  • Instalacja, konfiguracja i  aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych (Windows/Linux).
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych i  dokumentowanie działań w systemach biletujących prace serwisowe.
  • Diagnostyka i naprawa komputerów PC oraz laboratoryjnych urządzeń peryferyjnych takich jak drukarki etykiet, skanery kodów itp.
  • Konserwacja sprzętu i  zapewnienie jego sprawności technicznej.
  • Zarządzanie zasobami sprzętowymi w laboratorium, w tym organizacja i instalacja nowych stanowisk komputerowych, wymiana sprzętu, kasacje i prowadzenie dokumentacji związanej z ruchem wyposażenia IT w laboratoriach.

2. Administracja systemami informatycznymi

  • Zarządzanie systemami IT wykorzystywanymi w laboratorium (LIS i specjalistyczne systemy analityczne).
  • Monitorowanie dostępności i  wydajności systemów informatycznych działających w laboratoriach.
  • Współpraca przy tworzeniu, wdrażaniu i aktualizacji procedur bezpieczeństwa.

3. Współpraca z dostawcami i serwisami

  • Kontakt z dostawcami oprogramowania i sprzętu laboratoryjnego.
  • Koordynacja prac serwisowych i  rozwojowych systemów.
  • Udział w testach i wdrożeniach nowych rozwiązań IT oraz sprzętu laboratoryjnego integrującego się z  systemami IT.
  • Nadzór i koordynacja projektów wdrożeniowych
  • Tworzenie dokumentacji przed i po projektowej

 

Poszukujemy osób które spełniają poniższe wymagania:

  • Pracownik ds. Informatyki - wykształcenie minimum średnie (na kierunkach takich jak: informatyka, elektronika, automatyka) oraz 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe (na kierunkach takich jak: informatyka, elektronika, automatyka) bez wymaganego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • St. Pracownik ds. Informatyki - wykształcenie minimum średnie (na kierunkach takich jak: informatyka, elektronika, automatyka) oraz 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe (na kierunkach takich jak: informatyka, elektronika, automatyka) oraz 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Specjalista ds. Informatyki - wykształcenie wyższe (na kierunkach takich jak: informatyka, elektronika, automatyk) oraz 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

 

Ponadto poszukujemy osób z:

  • Biegłą, praktyczna znajomość pakietu MS Office i/lub Libre Office (w szczególności edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
  • Znajomością zagadnień sieci komputerowych (TCP/IP, DHCP, DNS).
  • Doświadczeniem w administracji systemami IT (np. Active Directory)
  • Dyspozycyjnością do pracy w systemie dyżurowym (dyżury rotacyjne, zdalne).

 

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym kontakt z dostawcami usług.
  • Znajomość systemów laboratoryjnych, szpitalnych i  integracji z analizatorami.

Korzyści z pracy u nas:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na czas określony),
  • Masz możliwość skorzystania z benefitów:

1.       dodatek za wysługę lat,

2.       Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,

3.       kasa zapomogowo-pożyczkowa,

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatkami_Kandydatami.


 

PRACOWNIK_PRACOWNICZKA DS. ANALIZY DANYCH

Miejsce pracy: Miejsce pracy: Gdańsk –Dział Innowacji, Analityki i Wdrożeń Technologii Medycznych

Termin zgłoszenia do: 14.12.2025

Jeżeli chcesz pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami wspierającymi badania kliniczne, rozwijać swoje kompetencje w obszarze analizy danych oraz nowoczesnych technologii — w tym sztucznej inteligencji — i jednocześnie mieć realny wpływ na poprawę jakości opieki zdrowotnej, ta oferta jest dla Ciebie.

APLIKUJ


Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • bezpośrednie wsparcie badaczy w zakresie technicznym pozyskiwania danych klinicznych,
  • współtworzenie rozwiązań informatycznych do transformacji, analizy i wizualizacji danych klinicznych,
  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań w oparciu o MS Azure oraz MS Fabric, MS BI,
  • projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie przepływów danych oraz raportów,
  • współpraca z zespołem projektu pomorskiego centrum medycyny cyfrowej — udział w tworzeniu rozwiązań umożliwiających bezpieczne udostępnianie danych do celów badawczych,
  • wdrażanie narzędzi Business Intelligence oraz rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w tym ze szczególnym uwzględnieniem LLM,
  • realizacja analiz za pomocą wypracowanych wspólnie z zespołem narzędzi typu Proof of Concept dla wybranych obszarów danych,
  • wsparcie w testowaniu i optymalizacji rozwiązań ETL.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe (od poziomu licencjat) - mile widziane techniczne,
  • dobra znajomość zasad działania relacyjnych baz danych oraz praktyczna znajomość SQL,
  • praktyczna znajomość rozwiązań MS Azure, MS Fabric, MS BI (ewentualnie innych rozwiązań chmurowych i analitycznych),
  • umiejętność programowania w języku Python oraz znajomość systemu kontroli wersji GIT,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • umiejętność analitycznego myślenia i  proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
  • inicjatywa w zakresie automatyzacji i  optymalizacji istniejących procesów,
  • umiejętność płynnej i skutecznej komunikacji z członkami zespołu. 

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy związanej z analizą danych lub w zespole projektowym zajmującym się analizą lub wizualizacją danych,
  • znajomość systemów klasy HIS (Hospital Information System),
  • doświadczenie w zakresie pracy dla placówek opieki zdrowotnej lub w projektach dotyczących zdrowia,
  • znajomość bibliotek służących do analizy dużych zbiorów danych,
  • link do repozytorium na GitHubie lub GitLabie.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce),
  • szansa na zdobycie unikalnego doświadczenia w sektorze opieki zdrowotnej, który stale się rozwija i digitalizuje,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,


 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Koordynator_Koordynatorka Pakietu Onkologicznego - Sekcja Konsyliów

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego

Termin zgłoszenia do: 07.12.2025

Dołącz do naszego zespołu w Dziale Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego!

APLIKUJ

Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wsparcia i sprawnej organizacji procesu leczenia pacjentów onkologicznych. Naszym celem jest otoczenie pacjenta profesjonalną opieką na każdym etapie diagnostyki i terapii, zgodnie z wytycznymi Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (tzw. karty DILO).

ZOBACZ!

MATERIAŁ WIDEO O PRACY DZIAŁU KOORDYNACJI OBSŁUGI PACJENTA ONKOLOGICZNEGO

 

Praca z pacjentami onkologicznymi – kogo szukamy?

W tej roli kluczowa jest empatia, umiejętność pracy pod presją oraz wytrwałość. Każdy pacjent onkologiczny, zmagając się z trudną diagnozą, wymaga szczególnej uwagi i wsparcia. Koordynatorzy są często pierwszym punktem kontaktu, a ich zadaniem jest nie tylko organizacja procesu leczenia, ale również budowanie poczucia bezpieczeństwa u pacjenta, jego rodziny oraz ścisła współpraca z personelem medycznym oraz około medycznym zaangażowany w proces.

Praca ta może być emocjonalnie wymagająca, ale niesie też ogromną satysfakcję, wynikającą z realnego wpływu na poprawę jakości życia pacjentów.

Podczas wykonywania codziennych obowiązków, koordynator_koordynatorka korzystać będzie z podstawowych programów pakietu MS Office, takich jak Word, Excel. Swobodne poruszanie się w tych programach jest konieczne.

 

Do obowiązków Koordynatora_Koordynatorki Pakietu Onkologicznego należy m.in.:

  • Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa pacjentów onkologicznych – zapewnianie wsparcia pacjentom, udzielanie informacji oraz pomoc w organizacji procesu leczenia.
  • Koordynacja pacjentów z Kartą DILO – ustalanie terminów wizyt, umawianie badań, rejestracja wizyt oraz obsługa infolinii, związanych z realizacją Karty DILO.
  • Prace związane z realizacją wymogów Sieci Onkologicznej w UCK – dbałość o prawidłowe i terminowe wypełnianie wszystkich wymogów związanych z funkcjonowaniem Sieci Onkologicznej w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym.
  • Dbałość o dokumentację pacjenta z Kartą DILO – zapewnienie kompletności dokumentacji, jej odpowiednie przechowywanie oraz archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK.
  • Współpraca z personelem medycznym oraz Działem Rozliczeń Usług Medycznych – współdziałanie z zespołem medycznym w zakresie realizacji świadczeń zdrowotnych na podstawie Karty DILO oraz zapewnienie sprawnej współpracy z Działem Rozliczeń.
  • Praca w dedykowanym zespole narządowym – w którym koordynatorzy zajmują się obsługą pacjentów z określonymi rodzajami chorób onkologicznych. Koordynują oni długotrwałe procesy leczenia oraz biorą udział w konsyliach.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  •            Wykształcenie co najmniej średnie 

 

Mile widziane będzie: 

  •        wykształcenie wyższe medyczne (np. Pielęgniarstwo, Ratownictwo Medyczne, Dietetyka, Fizjoterapia etc.)
  •        znajomość programów: Clinninet, SZOI, AP DILO,
  •        znajomość angielskiego,
  •        wykształcenie wyższe na kierunkach medycznych lub około medycznych (np. Zdrowie Publiczne)

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o  pracę,
  • dostęp do wsparcia psychologa,
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. Dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Opiekun_Opiekunka Medyczny(a) (różne kliniki UCK)

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku

Termin zgłoszenia do: 31.12.2025

W związku ze zmianą formy nauczania i  podstawy programowej w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY prosimy wszystkich aplikujących o prawidłowe uzupełnienie pełnej nazwy certyfikatu/dyplomu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje oraz (jeśli dotyczy) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie programu kursu kwalifikacyjnego dla opiekunów medycznych uzupełniającego w zakresie kwalifikacji MED.14 „Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i  opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej” opracowanego w ramach projektu „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych odpowiadających na potrzeby epidemiologiczno - demograficzne kraju.

Kandydaci_Kandydatki, zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną proszeni są o zabranie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY.

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij  APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • współpraca z pielęgniarką w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad osobą chorą i niesamodzielną,
  • pomoc pacjentowi w podtrzymywaniu aktywności społecznej oraz zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych (odżywiania, nawadniania, wydalania),
  • aktywizowanie pacjenta do zwiększania samodzielności życiowej,
  • wykonywanie zabiegów higienicznych,
  • asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich,
  • pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w adaptacji do warunków życia w szpitalu oraz zmian związanych z chorobą.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie Opiekun Medyczny,
  • zaświadczenie o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego,
  • umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pod presją czasu.

 

Oferujemy:

  • umowę zlecenie (rotacja pomiędzy klinikami),
  • terminowe wynagrodzenie.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami_Kandydatkami





Lekarz_Lekarka Patomorfolog

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO

Miejsce pracy: Zakład Patomorfologii

Termin zgłoszenia do: 31.12.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

Lekarz_Lekarka powinien_powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia Zdrowia z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie patomorfologii (Dz.U. 2017 poz. 2435)


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą czynności  diagnostyki patomorfologicznej, mające na celu ustalenie rozpoznania patomorfologicznego w celach profilaktycznych, diagnostycznych i leczniczych o których mowa w ww. ustawie, w tym m. in.:

  • wykonywanie badań pośmiertnych i śródoperacyjnych;
  • wykonywanie badań makroskopowych i mikroskopowych materiału tkankowego;
  • udział w zespołach konsultacyjnych oraz współpraca z innymi specjalistami;
  • współpraca z personelem medycznym w zakresie leczenia pacjentów;
  • dbałość o jakość oraz dokładność wykonywanych analiz;
  • udział w szkoleniach wewnętrznych oraz doskonaleniu zawodowym;
  • prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie Polski;
  • tytuł specjalisty w dziedzinie patomorfologii lub posiadanie specjalizacji drugiego stopnia w dziedzinie patomorfologii;
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku lekarza patomorfologa;
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysokie standardy etyki zawodowej.


Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę lub umowę zlecenie, informacyjnie podaje się, że w toku odrębnej procedury możliwość zatrudnienia w ramach tzw. kontraktu;
  • w ramach umowy o pracę benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Lekarz_Lekarka Medycyny Pracy

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO, MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: UCK Gdańsk/ Poradnia Medycyny Pracy

Termin zgłoszenia do: 31.12.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Lekarz_Lekarka powinien_powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. 2023 poz. 607).

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą czynności o których mowa w ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2022 poz. 437), w tym m. in.:

         1. sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, w szczególności przez:

         a) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy,

         b) orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie,

         c) ocenę możliwości wykonywania pracy uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy,

         d) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej,

         e) wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą;

         2. współpracę z pracodawcą w zakresie poprawy warunków pracy i ochrony zdrowia pracowników,

         3. prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania: 

  • prawo wykonywania zawodu lekarza_lekarki na terenie Polski,
  • specjalizacja z zakresu medycyny pracy,
  • uprawnienia w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (“J”),
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących medycyny pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysokie standardy etyki zawodowej,
  • komunikatywność i otwartość na potrzeby pacjentów i pracodawców.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę lub umowę zlecenie - preferowana liczba godzin pracy odpowiadająca całemu etatowi (informacyjnie podaje się, że w toku odrębnej procedury możliwość zatrudnienia w ramach tzw. kontraktu),
  • praca od poniedziałku do piątku (możliwość ustalenia godzin pracy),
  • w ramach umowy o pracę benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).