Rejestratorka Medyczna_Rejestrator Medyczny Call Center

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta – Sekcja Rejestracji

Termin zgłoszenia do: 26.10.2025

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

kliknij APLIKUJ

Poszukujemy pracowników do Sekcji Rejestracji.

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie bezpośrednia rejestracja pacjenta oraz kompleksowa obsługa telefoniczna w Call Center.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • biegła obsługa komputera,
  • komunikatywność,
  • empatia i wysoka kultura osobista,
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne.

 

Co będzie mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy z personelem medycznym/Pacjentami.


Czego możesz oczekiwać od nas:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system pracy dwuzmianowy w godzinach 07:00 do 14:35 i 10:25 do 18:00),
  • benefitów pracowniczych takich jak:
  1. Dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. Możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Pracownik_Pracowniczka ds. Administracji

Miejsce pracy: Dział Organizacji i Kontroli

Termin zgłoszenia do: 26.10.2025

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

kliknij APLIKUJ

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.

  • nadzór nad korespondencją przychodzącą, wychodzącą i wewnętrzną
  • obsługa interesantów oraz prowadzenie rejestrów
  • prowadzenie dokumentacji, sporządzanie pism, zestawień i raportów zgodnie z przyjętą semantyką
  • nadzór nad wyznaczonymi terminami oraz monitorowanie realizacji zleconych zadań oraz stanu zaopatrzenia w artykuły biurowe


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • biegła i praktyczna znajomość pakietu programów biurowych MS Office (w szczególności MS Excel)


Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem dokumentami
  • znajomość języka angielskiego


Korzyści z pracy u nas:

  •       zatrudnienie w ramach umowy o pracę (praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00)
  •       benefity pracownicze takie jak:
  1.      dodatek za wysługę lat
  2.      Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”
  3.      Kasa zapomogowo-pożyczkowa
  4.      możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Koordynator_Koordynatorka Pakietu Onkologicznego (Trzy różne stanowiska)

Miejsce pracy: Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego

Termin zgłoszenia do: 19.10.2025

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:

kliknij APLIKUJ

Dołącz do naszego zespołu w Dziale Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego!

Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wsparcia i sprawnej organizacji procesu leczenia pacjentów onkologicznych. Naszym celem jest otoczenie pacjenta profesjonalną opieką na każdym etapie diagnostyki i terapii, zgodnie z wytycznymi Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (tzw. karty DILO).

ZOBACZ!

MATERIAŁ WIDEO O PRACY DZIAŁU KOORDYNACJI OBSŁUGI PACJENTA ONKOLOGICZNEGO

 

SZUKAMY PRACOWNIKÓW_PRACOWNICZEK NA TRZY PONIŻSZE STANOWISKA

(Prosimy o wybranie interesującego Pana/Panią stanowiska w formularzu aplikacyjnym)

1. Koordynator_Koordynatorka w Sekcji Konsyliów Onkologicznych

Osoba ta będzie dedykowana do określonego zespołu zajmującym się chorobami w zakresie danego narządu

2. Rotacyjny_a Koordynator_Koordynatorka w Sekcji Konsyliów Onkologicznych

Osoba ta będzie do dyspozycji wszystkich zespołów zajmujących się chorobami w zakresie danego narządu uzupełniając aktualne nieobecności np. spowodowane chorobami lub urlopami pracowników celem utrzymania ciągłości opieki nad pacjentami. Od takiej osoby oczekujemy elastyczności oraz dostępności, zwłaszcza w okresie urlopowym.

Koordynatorzy i Koordynatorki w Sekcji Konsyliów Onkologicznych zajmują się m.in.

  • Bezpośrednią oraz telefoniczną obsługą pacjentów onkologicznych – zapewnianie wsparcia pacjentom, udzielanie informacji oraz pomoc w organizacji procesu leczenia.
  • Koordynacją pacjentów z Kartą DILO – ustalanie terminów wizyt, umawianie badań, rejestracja wizyt oraz obsługa infolinii, związanych z realizacją Karty DILO.
  • Pracami związanymi z realizacją wymogów Sieci Onkologicznej w UCK – dbałość o prawidłowe i terminowe wypełnianie wszystkich wymogów związanych z funkcjonowaniem Sieci Onkologicznej w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym.
  • Dbałością o dokumentację pacjenta z Kartą DILO – zapewnienie kompletności dokumentacji, jej odpowiednie przechowywanie oraz archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK.
  • Współpracą z personelem medycznym oraz Działem Rozliczeń Usług Medycznych – współdziałanie z zespołem medycznym w zakresie realizacji świadczeń zdrowotnych na podstawie Karty DILO oraz zapewnienie sprawnej współpracy z Działem Rozliczeń.
  • Pracą w dedykowanym zespole narządowym – w którym koordynatorzy zajmują się obsługą pacjentów z określonymi rodzajami chorób onkologicznych. Koordynują oni długotrwałe procesy leczenia oraz biorą udział w konsyliach. 


3. Koordynator_Koordynatorka w Sekcji Rejestracji Pacjentów Onkologicznych

Osoba ta dedykowana będzie do bezpośredniej obsługi pacjentów zgłaszających się do Działu Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego w 3 punktach:

  •  Punkt przyjęć pierwszorazowych – miejsce, w którym przyjmowani są pacjenci z podejrzeniem lub zdiagnozowaną chorobą onkologiczną. Celem tego punktu jest rozpoczęcie procesu koordynowanego leczenia onkologicznego.
  •   Punkt obdzwaniający pacjentów – zespół odpowiedzialny za kontaktowanie się z pacjentami w celu przekazania informacji o umówionych lub przesuniętych wizytach lekarskich.
  •   Punkt Infolinii Onkologicznej – telefoniczna linia wsparcia, na którą pacjenci mogą dzwonić w celu uzyskania informacji lub porady dotyczącej leczenia onkologicznego. 


Praca z pacjentami onkologicznymi – kogo szukamy?

W tej roli kluczowa jest empatia, umiejętność pracy pod presją oraz wytrwałość. Każdy pacjent onkologiczny, zmagając się z trudną diagnozą, wymaga szczególnej uwagi i wsparcia. Koordynatorzy są często pierwszym punktem kontaktu, a ich zadaniem jest nie tylko organizacja procesu leczenia, ale również budowanie poczucia bezpieczeństwa u pacjenta, jego rodziny oraz ścisła współpraca z personelem medycznym oraz około medycznym zaangażowany w proces.

Praca ta może być emocjonalnie wymagająca, ale niesie też ogromną satysfakcję, wynikającą z realnego wpływu na poprawę jakości życia pacjentów.

Podczas wykonywania codziennych obowiązków, koordynator_koordynatorka korzystać będzie z podstawowych programów pakietu MS Office, takich jak Word, Excel. Swobodne poruszanie się w tych programach jest konieczne.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • wykształcenie min. średnie

Mile widziane będzie:

  •  wykształcenie wyższe oraz wyższe medyczne (np. Pielęgniarstwo, Ratownictwo Medyczne, Dietetyka, Fizjoterapia etc.)
  •  znajomość programów: Clinninet, SZOI, AP DILO,
  •  znajomość angielskiego,
  •  wykształcenie wyższe na kierunkach medycznych lub około medycznych (np. Zdrowie Publiczne)

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o  pracę, (w Sekcji Rejestracji Pacjentów Onkologicznych obowiązuje system pracy dwuzmianowy w godzinach 07:00 do 14:35 i 10:25 do 18:00),
  • dostęp do wsparcia psychologa,
  • benefity pracownicze takie jak:
  1. Dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. Możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Opiekun_Opiekunka Medyczny(a) (różne kliniki UCK)

ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO - MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku

Termin zgłoszenia do: 31.12.2025

W związku ze zmianą formy nauczania i  podstawy programowej w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY prosimy wszystkich aplikujących o prawidłowe uzupełnienie pełnej nazwy certyfikatu/dyplomu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje oraz (jeśli dotyczy) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie programu kursu kwalifikacyjnego dla opiekunów medycznych uzupełniającego w zakresie kwalifikacji MED.14 „Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i  opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej” opracowanego w ramach projektu „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych odpowiadających na potrzeby epidemiologiczno - demograficzne kraju.

Kandydaci_Kandydatki, zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną proszeni są o zabranie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje w zawodzie OPIEKUN MEDYCZNY.

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij  APLIKUJ


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będzie m. in.:

  • współpraca z pielęgniarką w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad osobą chorą i niesamodzielną,
  • pomoc pacjentowi w podtrzymywaniu aktywności społecznej oraz zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych (odżywiania, nawadniania, wydalania),
  • aktywizowanie pacjenta do zwiększania samodzielności życiowej,
  • wykonywanie zabiegów higienicznych,
  • asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich,
  • pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w adaptacji do warunków życia w szpitalu oraz zmian związanych z chorobą.


Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie Opiekun Medyczny,
  • zaświadczenie o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego,
  • umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole,
  • budowanie efektywnych relacji z pacjentem i jego rodziną, umiejętność dostosowywania stylu komunikacji do pacjenta,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pod presją czasu.

 

Oferujemy:

  • umowę zlecenie (rotacja pomiędzy klinikami),
  • terminowe wynagrodzenie.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami_Kandydatkami





Lekarz_Lekarka Patomorfolog

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO

Miejsce pracy: Zakład Patomorfologii

Termin zgłoszenia do: 31.12.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ

Lekarz_Lekarka powinien_powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia Zdrowia z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie patomorfologii (Dz.U. 2017 poz. 2435)


Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą czynności  diagnostyki patomorfologicznej, mające na celu ustalenie rozpoznania patomorfologicznego w celach profilaktycznych, diagnostycznych i leczniczych o których mowa w ww. ustawie, w tym m. in.:

  • wykonywanie badań pośmiertnych i śródoperacyjnych;
  • wykonywanie badań makroskopowych i mikroskopowych materiału tkankowego;
  • udział w zespołach konsultacyjnych oraz współpraca z innymi specjalistami;
  • współpraca z personelem medycznym w zakresie leczenia pacjentów;
  • dbałość o jakość oraz dokładność wykonywanych analiz;
  • udział w szkoleniach wewnętrznych oraz doskonaleniu zawodowym;
  • prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:

  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie Polski;
  • tytuł specjalisty w dziedzinie patomorfologii lub posiadanie specjalizacji drugiego stopnia w dziedzinie patomorfologii;
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku lekarza patomorfologa;
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysokie standardy etyki zawodowej.


Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę lub umowę zlecenie, informacyjnie podaje się, że w toku odrębnej procedury możliwość zatrudnienia w ramach tzw. kontraktu;
  • w ramach umowy o pracę benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Lekarz_Lekarka Medycyny Pracy

ROZMOWY REKRUTACYJNE Z KANDYDATAMI_KANDYDATKAMI PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO, MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ

Miejsce pracy: UCK Gdańsk/ Poradnia Medycyny Pracy

Termin zgłoszenia do: 31.12.2025

Chcesz wziąć udział w rekrutacji- kliknij APLIKUJ


Lekarz_Lekarka powinien_powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. 2023 poz. 607).

 

Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą czynności o których mowa w ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2022 poz. 437), w tym m. in.:

         1. sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, w szczególności przez:

         a) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy,

         b) orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie,

         c) ocenę możliwości wykonywania pracy uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy,

         d) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej,

         e) wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą;

         2. współpracę z pracodawcą w zakresie poprawy warunków pracy i ochrony zdrowia pracowników,

         3. prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania: 

  • prawo wykonywania zawodu lekarza_lekarki na terenie Polski,
  • specjalizacja z zakresu medycyny pracy,
  • uprawnienia w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (“J”),
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących medycyny pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysokie standardy etyki zawodowej,
  • komunikatywność i otwartość na potrzeby pacjentów i pracodawców.

 

Korzyści z pracy u nas:

  • zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę lub umowę zlecenie - preferowana liczba godzin pracy odpowiadająca całemu etatowi (informacyjnie podaje się, że w toku odrębnej procedury możliwość zatrudnienia w ramach tzw. kontraktu),
  • praca od poniedziałku do piątku (możliwość ustalenia godzin pracy),
  • w ramach umowy o pracę benefity pracownicze takie jak:
  1. dodatek za wysługę lat,
  2. Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  3. kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  4. możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport).